Update

I torsdags var jag i skolan för sista gången på väääldigt länge :) Känns sååå skönt!
Nu kan jag bara fokusera på att klämma ut plutten :P

Igår vad vi på begravning i Uppsala, mormors svåger vilar nu i frid. :(:)
Det var mycket klappande på magen och grattis.
Vi lyckas alltid ha så trevligt tillsammans även fast vi oftast ses vid tråkiga tillställningar.
Stefan var på kryssning med jobbet så jag var heeelt ensam hemma.
Jag var hos mamma till typ 12 sen gick jag hem och la mig. Jag lyckades faktist somna på en gång! Jag hann inte ens sätta igång filmen jag tänkt se :P Jag måste ha varit väldit trött.. :)

Idag låg jag i badet i typ 3 timmar och sen promenerade jag upp till mamma och sa hejdå till Johanna som åkte till Nya Kaledonien idag.. Jäklans lyckost!! Vill också ligga och lapa sol i söderhavet! :D
Känns väldigt konstigt att inte fira jul hela familjen i år =/ Men vi får väl fira när hon kommer hem också :)
Då får vi ju fira många gånger! :D
Kvällen har jag och Stefan spenderat på soffan framför Oliver och gänget :P Nu ska vi sätta igång High School Musical. haha mycket manligt! Men det är en perfekt film när man inte orkar koncentrera sig, man kan somna en halvtimme och ändå hänga med! :)

Nej nu är han otålig så det är bäst att sätta igång filmen nu!
Ska verkligen uppdatera med lite bilder snart! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0