Tiden springer :)

Nu var det längesen jag skrev!

I torsdags var vi och storhandlade på prisxtra, köpte massa bakgrejor :D Sen köpte vi julklappar till Ebba, så jäääkla coola :P Men det får ni se på julafton...
I lördags var Jennifer och Magnus här och åt middag, det blev en seeen natt med Wii :D
På söndagen var jag och Stefan på babyproffsen och hämtade vår babybox :D Sen var vi på toys'r'us och köpte lite klappar och ikea för att lämna tillbaka lite grejor men det fick vi minsan inte göra :S
Första gången jag är riktigt lack på ikea, dom sa att produkterna hade utgått men när vi var inne och tittade och tom frågade så sålde dom fortfarande dem ska ni tro! Så nu blir det ett upprört mail som kundtjänst påstod skulle lösa våra problem :)
Däremot  kom jag hem med galgar till vår klädkammare så nu är alla fula gamla galgar borta och alla matchar. Mkt nöjd!!! Stefan började känna sig dålig under dagen och har fått någon slags infektion som inte vill slå ut :S Ingen feber utan bara känner sig febrig och har ont överallt. Nån slags flunsa säkert..
Igår (måndag) hade jag tenta. Fy faan.. Borde ha pluggat bättre. Om jag får rätt på allt jag svarat på får jag godkänt vilket inte är så troligt :P Men samtidigt känns det lite som att jag vill köra på tentan så jag kan få högre betyg än g på omtentan :P
Idag (tisdag) har vi fixat lite hemma, gjort i ordning i förrådet på framsidan (igen!).

Idag (onsdag) ska vi på mvc-besök om exakt 4 timmar och 50 minuter.. :P Är jätte pirrig på mina mått :D

Stefan är fortfarande sjuk och jag har förbjudit honom att jobba innan han är frisk så sen ska vi försöka byta däck på saaben. Vi är på vinterdäcksjakt till Hyundaien nu och det börjar bli lite panik eftersom det ska bli snöstorm idag? Den här veckan måste vi få upp vårt bord i köket och fixa iordning mer här hemma. På fredag har jag kalas eftersom jag fyller år på lördag så det vore trevligt att ha ett bord att ställa maten på!
Ska nog baka en massa idag också. Återkommer sen om hur det blev :P
Är så hiiiimla baksugen och har redan gjort pepparkaksmuffins med lingonfrosting.. Hur gott låter inte det??? Det var supergott :D Ska göra lite kolor och muffins och tjafs till fredagen tänkte jag :D

Tiden har gått så himla snabbt ändå... Jag kom på för typ 2 veckor sen att men gud jag fyller ju år snart!?
Och på lördag blir jag stooor :D 21.. Hade tänkt fira nyår i Vegas i år men så blir det inte.. Tar det utan mage något år istället! :D

Låååångt inlägg om allt och ingenting :P
Nu ska jag sova lite innan jag ska iväg till mvc..
God natt!! (Eller god morgon? :S)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0