Ont!!

Det man för en gångs skull slipper när man är gravid är mensen..
Vad är det då för jäkla stil att man ändå ska gå runt med mensvärk!?
Någon måtta får det väl ändå vara? Man får inte äta och dricka vad man vill, man får oväntade smärtor och ska sen klämma ut en jäkla vattenmelon. Och då kommer till råga på allt mensvärken också!? Fy faan..
Igår kväll hade jag jätte ont, blev tom illamående och fick ont i hela magen. Värken gick som tur vad över med en alvedon. Idag har jag mått kalasbra när jag suttit still men nu på kvällen har värken kommit smygande igen.
Suck!
Hoppas inte det ska vara såhär tills lill*n behagar titta ut.

Imorgon ska jag till läkaren eftersom jag har ont i magen när jag går. Finns väl förmodligen ingenting att göra åt saken. Ska lämna prov också för att se om det är urinvägsinfektion. Men det tror jag inte det är. Har väl helt enkelt någon nerv i kläm som gör att det gör ont.

Idag är det bara 50 dagar kvar gott folk! :D
Efter nyår ska vi ta hem vagnen och tvätta den och tvätta igenom alla kläder. Sen borde vi ju kanske köpa det sista och ställa i ordning helt i barnrummet. BB-väskan ska packas också.. Fullt upp! :P
Hoppas fortfarande på att kunna lura med mig Stefan till Ullared en sväng! :D
Fortsättning följer på det projektet.. ;)


Kommentarer
Postat av: KossanMuu

Ullared är bäst till bebis så hoppas projektet lyckas :-D Plus att man kan smyga ner lite kläder till sig själv eftersom det ändå inte märks med det låga priset!

2009-12-29 @ 10:36:55
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Postat av: sanna

haha men lugn i stormen kvinna! det är nu det börjar bli som jobbigast att va en pregosaurius!! man blir som tyngst och allt blir bara jobbigar o jobbigare och sen när du tror du ska dö, då händer något underbart!! DET händer, allt sätter igång och du ska föda!! =D sen e de ju väldigt individuellt men jag håller tummarna:)

2009-12-30 @ 21:50:42
URL: http://sanini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0