MVC-besök

Imorse var vi på mvc-besök.. Gick in i V.30 idag :)
Jag har gått upp 3 kg till!! Fy faan.. Snart är det 10 kg..
Men jag får springa av mig kilona när plutt är här :D
Mitt SF-mått var 28cm, det hade ökat med 4 cm! Men jag ligger fortfarande på mitten kurvan så det känns ju bra :) Nu är det 3 veckor till nästa besök, alltså 23 december :P Sen blir det nog oftare tror jag.
Fick papper om föräldragruppen också :)
Nu är det bara 76 dagar kvar! :P hehe eller nu när klockan är över 12 är det bara 75 kvar :D

Vi var och handlade en snabbis på kvällen, shoppade lite lax och kött och grejor :) Måste ju ha det till mina mumsiga smörgåstårtor jag ska göra imorgon och eftersom jag är gravid ville jag hinna frysa laxen minst ett dygn innan jag äter den :) Så det blir perfa att plocka ut den på fredag och garnera tårtorna innan gästerna kommer :)

Imorgon kommer Peter och sätter fast en bänkskiva, "bänken" på halvväggen och sätter upp vårt bord! :D
Han ska fräsa till allt också så det blir kalasfint! Såååå skönt.. Då saknas bara stolarna sen kan vi sitta och äta mat i köket som normalt folk och slipper ha tallriken i knät i soffan :)
Massor att göra imorgon.. Städa, baka, göra smörgåstårta... Ojojoj..

Nu ska jag kila upp och göra sjuklingen sällskap i sängen!
God natt! :)
Får se om mina blir lika fina som den här :P


Kommentarer
Postat av: Elin- Theas mamma

Börjar bli dags för lite fler magfoton nu va? :)

2009-12-16 @ 23:24:56
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0