Dåligt Fia...

Usch vad jag är dålig på att blogga! Men jag tycker inte jag gör något intressant..
Mina dagar går mest åt till att sova just nu, är så himla slut heeeela tiden!

I lördags hade Angelica kalas för tjejerna, hon fyllde år idag. Mycket trevligt :D

Idag har jag varit hos Johanna och fått massage av Mickan. Efter massagen åkte jag vidare till Angelica för släktfika :) Alla tyckte jag var sååååå stor.. haha Känns lite sådär :P Jag har ju följt "normal"-kurvan hela tiden?
Men jaja.. Snart är knodden ute och då är det väl bara att gå bort alla kilon som samlats :D

Imorgon kommer Sector alarm hit och installerar vårt larm :D
Så nu alla tjuvar skulle ni bara vååååga ta er in hos oss! Ska bli så skönt med larm, jag är ju så orolig på nätterna :S
Dom kommer någon gång mellan 8 och halv 3. Klok man blev av det då? Men killen skulle ringa en timme innan i alla fall. Mormor och morfar landar halv 12 och då skulle det ju vara kanon om jag kunde vara på arlanda och hämta dom. Sen ska jag hinna träffa pappa också. Och det vore ju dessutom lite kul om jag hann städa innan alla dyker upp här så de inte ser att vi lever på en soptipp :P

Nej ni uscha.. Nu måste jag verkligen sova, annars orkar jag INGENTING imorgon!


Kommentarer
Postat av: KossanMuu

Tack för beskrivningen =) Har börjat klippa ut från ett lakan nu. Hoppas det blir bra! Men å andra sidan syns det ju faktiskt inte så mycket så gör inget om det blir lite halvdant ;)

Har BF 15 februari, så nu är det snart dags för tillväxtultraljud =) Bara en vecka kvar! Själv då?

2009-12-15 @ 15:00:10
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Postat av: sanna

men herre gud fia!! har de gått så lång tid!! what!!?? vart tog tiden vägen.. ja ja va inte orolig för o bli smal igen, när bebben kommer så kommer du varkenha tid för o äta eller sova så kilona bara raaaaaaasar:) ingen bantning!! ajja bajja!! sov på för de behöver du kan ja ju säga!!!!!!!!!!!!!! (trode folk överdrev när dom sa de till meh men ICKE!!) SOV SOV LILLA VIDEUNG!

2009-12-17 @ 17:44:45
URL: http://sanini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0