Äntligen!

Igår var jag jätte duktig och körde bort all gammal parkett till Sörab!
Typ 2 timmar och många sår senare var gräsmattan rensad från golv och reglar.. Nu är det bara lite plyfa och gips kvar :D
Jag körde rally hem och tog en dusch och rallade vidare till elgiganten och mötte Stefan. Där klämde vi och kände på mobil och dammsugare :P
Väl hemma igen fortsatte arbetet och jag röjde undan på diskbänken medan Stefan kopplade in spisen (äntligen!) Sen var det bara att skura tills diskbänken glänste för att kunna laga mat för första gången i vårt nya kök :D Det var hur mycket slipdamm som helst och nu har vi äntligen börjat skura ur skåpen för köket är nästan klart! bara en vägg kvar att tapetsera..
Sen tittade vi på One Tree Hill som äntligen har börjat igen och åt exotisk fruktsallad.. Mums!
Jag beställde ÄNTLIGEN en ny telefon, beställde en till Stefan också för våra håller på att trilla isär nu. Vill ha mobiler med bra kameror så vi kan ta massa fina kort när bebis kommer :D

Imorse när jag hade kisspaus i min sovmorgon tittade jag ut genom fönstret och vad föll från himlen om inte små luddiga snöflingor!! :D Älskar snön.. Men brukar det verkligen snöa i oktober? :S
Idag fortsätter städningen med att röja ur resten ur köket och hallen. Ska bli så jäkla skönt när allt är klart så man kan gå runt barfota utan att bli skitig!

På fredag öppar Big Baby i Häggvik så i helgen ska vi dit och se om vi kan fynda och kanske vinna någon tävling? Och ikväll är det tupperware-party hos Mickan, ska bli kul att träffa massa folk som jag inte träffat på länge :D

Min är rosa och Stefans är svart :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0