Zombie!

Jag har fått något konstigt för mig..
Jag kan nämligen inte sova på nätterna!
Spelar ingen roll när jag går upp på dagen jag kan ändå inte sova..
Jag är helt slut på dagarna men sen blir jag pigg på kvällen.. Vad är det här!?
Det är meningen att man ska ha sömnbrist när man har barn.. Men inte för att man hittar på nå jäkla konstigheter själv! Det är ju barnen som ska vara uppe hela nätterna så man inte kan sova!?
Nej Alicia sover som en liten ängel och vaknar bara då och då för att äta en stund men jag är uppe ändå :P
Imorse när Stefan gick till jobbet var jag fortfarande vaken så då började jag sortera tvätt och gick ut till tvättstugan.
Sjlävklart somnade jag till slut.. Super lägligt.. Lagom till att jag skulle slänga in sista maskinen i torktumlaren och en halvtimme efter att min tid var slut vaknade jag. SUCK!
Så pinsamt! Hon som hade tvättstugan efter mig hade plockat ur min tvätt ur maskinen..
Sen hade jag tid igen senare på dagen men då somnade jag igen och vaknade när en timme hade gått på tiden.
Men men.. Det mesta blev tvättat i alla fall, jag får väl slänga in någon maskin imorgon eller nått.
Har i alla fall varit hur slut som helst nu på kvällen och somnade en stund framför en film. Men sen när jag vaknade var jag pigg igen. Hopplöst!
Men nu ska jag snart stänga av datorn och tvinga mig själv att sova för imorgon väntar nämligen öppna förskolan med min svägerska och Alicias kusin :D
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0