Ny barnvagn

Nu har vi precis varit och hämtat en ny barnvagn :)
Den var inte speciellt fin och inte så smidig heller och så var den väldigt låg.
Men den ser fräsch och ganska ny ut så den duger om jag inte hittar någon annan..
Anledningen till att vi ville ha en ny vagn var att jag inte vill ha med mig vår fina vagn till Marocko.
Bagagehanteringen på flygen är ju inte sådär super bra.. Vill inte att den ska gå sönder på planet.
Sen fick jag den briljanta idén att när vi kommer hem ställer vi den på landet så slipper vi släpa vår vagn fram och tillbaka i sommar och då kan hon sova i den när vi är där! :D
Alicia har varit en riktig spyis idag.
2 gånger har hon spytt massor så det bara sprutat om henne och sen har hon små spytt hela dagen.
Stackarn, såhär brukar hon inte vara!
Men hon verkar må bra i alla fall , lika glad och go som vanligt :)
Nu ska jag äta en super sen middag och titta på tv:D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha! Det märks att du blivit mamma. Skriva om spyor o i nästa ögonblick att ni ska äta middag.

Puss o kram

2010-05-12 @ 22:38:32
Postat av: Fia

Sån var jag innan jag blev mamma också :P

Har aldrig varit känslig för att prata om äckliga saker vid maten :P

Men hade någon spytt när jag åt så skulle jag nog inte äta upp :P

2010-05-17 @ 02:21:17
URL: http://soophiiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0