2 veckor..

Det finns inget finare än min lilla sparvs leende :)
Hon ler än så länge bara åt sina drömmar men jag blir alldeles lycklig när hon ler!
Så märkligt att man så snabbt kan få så starka känslor för en människa, det är helt otänkbart att leva utan Alicia nu och för bara några dagar sen fanns hon inte ute i stora världen :P

Tiden har verkligen sprungit fram sen Alicia kom och idag (igår) blev hon 2 veckor gammal.
Det är heeelt sjukt :) Såhär fort gick minsann inte 2 veckor när jag var gravid :P
Hon växer så det knakar, det märks på kläderna att de börjar bli lite tajta på längden nu.
Snart dax för en större storlek tror jag :)
Imorgon ska vi till BVC för första gången och väga, ska bli intressant att se om hon har gått upp megamycket i vikt igen :P Ska försöka gå in och hälsa på Monika (BM) också så hon får se underverket :D
Idag har vi tagit första riktiga promenaden, alltså inte bara till och från mamma.. Vi var bara ute i en knapp halvtimme eftersom BVC sa att vi skulle börja med korta promenixer när det är så kallt ute. Hoppas det blir varmare snart så man vågar sig ut ordentligt utan att oroa sig för förkylningar och andra baciller! 
Alicia trivdes mycket bra i sin fina vagn! Hon sover så himla bra när man klär på henne och går hemifrån :) hehe
Hon sover inte alls lika bra när man försöker lägga ner henne hemma. Hon måste verkligen ha somnat heeelt för att hon ska sova vidare när man lägger ner henne själv.
Nu ligger hon mellan oss i sängen och kämpar för att hålla sig vaken :) Får se om hon somnar själv för första gången utan att jag behöver plocka upp henne i famnen :D

God natt! :)


Kommentarer
Postat av: sanna

ÅH va härligt! Lilla Alicia=) kom föresten på att nu får min nästa dotter heta något annat! haha! Alice kanske? Nu tycker ja du slår en pling när det är dags för promenad så vi ka gå tillsammans:) Håller tummarna för finare väder"!! Puss!

2010-03-03 @ 12:02:30
URL: http://sanini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0