Sjusovare

Igår somnade jag på soffan till en film vid 8, stefan väckte mig typ 10 och då gick vi upp och la oss.
Jag somnade om runt 12 och imorse gick jag upp halv 12!! Helt otroligt att jag kan sova så mycket..
Men jag sover jätte dåligt på nätterna och vaknar av att jag har ont i ryggen så det är väl förklaringen.
Idag har jag inte mått bra alls, ont i halsen och ögonen när jag vaknade. Det har gått över under dagen men jag känner mig fortfarande alldeles mosig i huvudet.
Hoppas det går över fort! :)
Idag fyller svärfar 51, grattis!! :)
Imorgon är det kalas för honom.
Stefan jobbar sista helgen på elgiganten på ett tag nu. Han ska ta ut semester som han har sparat. Han hinner bara ta ut typ 3 helger innan det är bryt men det är alltid nått i alla fall :)
Sen kanske han fortsätter ta ut semester eller föräldraledigt för om MAX 2 veckor och 4 dagar så BORDE knodd vara här :) Hoppas ju självklart att jag slipper gå 2 veckor över tiden men just nu känns det som det. Här händer det ju ingenting :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0