Glad idag! :)

Idag fick vi veta att hon som ska köpa vår lägenhet vill flytta in 30 april. Det innebär att vi slipper betala dubbla hyror och att vi får pengarna för lägenheten om 2 veckor!! :D Och det innebär ju att vi kan göra om golvet  (det klicar ju när vi går), renovera köket och bygga altan när Stefan är ledig. Vi kommer även kunna shoppa nya utemöbler, grill och åka utomlands! Kunde inte ha blivit bättre!! :D:D:D Men jag ska inte ropa hej fören pengarna är på kontot och nyklarna har överlämnats :P Så mycket krångel vi haft med lägenheten hittills så skulle det inte förvåna mig om det händer något nu också..
Nu kom världens bästa pojkvän och pappa in genom dörren :)
Han har varit på sörab med mamma och slängt massa skit som stod på baksidan. På vägen hem har han köpt sushi till mig och kinamat till sig.. OCH så sprang han på glassbilen och köpte TROLLERIMIX till mig :D Det har jag längtat efter SÅ länge.. Försökte köpa det några gånger förra året men det var slut hela tiden. :P
Nu ska vi äta och sen ska jag försöka lägga mig i tid idag. Gick och la mig typ 9 imorse och sov i typ 4 timmar för att försöka bli trött till ikväll och vrida tillbaka dygnet.. Långt och krångligt blev det där :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0