Shopaholic! :)

Hur kommer det sig att man ALLTID köper massa saker man absolut inte tänkt köpa när man är på ikea?
Jag lämnade tillbaka 8 lampor idag och skulle köpa 4 nya då inga av dem jag köpt föll min kära sambo i smaken..
Det borde ju ha blivit billigare.. Visst?
Men nej nej då lyckas jag handla för ytterligare 600.. Suck!
Fast det vet man kanske redan innan man åker :P hehe

Shopaholic :P

Sen har jag köpt 24 (!) Disney-filmer idag.
Både jag och Stefan vill ha alla klassiker (de med nummer på ryggen) så snubblade vi in på cdon.se igår och såg att de hade 5-50% rabatt på alla varor t.o.m imorrn. Så då var det bara att gå igenom långa listan och nu har vi bara 13 filmer kvar att köpa :D Vi sparade faktist hela 700 på att köpa alla nu.. hehe kul att ha sen när knodd blir lite större också :D



Usch nu är klockan sådär mycket igen och jag måste åka kommunalt till skolan imorrn eftersom vi numera bara har ett körbart fordon.. Klåfingriga idioter :(

God natt!


Kommentarer
Postat av: anna

Heeej va kul att du skaffat blogg =)!

Nu påminde du mej om att vi måste handla oxå, fast vi vill ha astrid lindgren filmerna =D Vilken dag var det som du var ledig nu igen då? Får se när vi kan lyckas få ihop en ny dag fast i väsby...läskigt med fyrhjulningen fresten! Only in väsby...;)

Pusss

2009-09-28 @ 08:44:24
URL: http://anna-alltochingenting.blogspot.com/
Postat av: sanna

ååh fan va kul!! de ska vi också köpa!! =D man måste ju ha alla klassiker!!! juste nu kom ja på att ja ska svara på ditt smsm också!! haha puss

2009-09-28 @ 12:49:38
URL: http://sanini.bogg.se
Postat av: michelle - mamma till mio!

grattis till bebisen i magen :) vilken vecka är du i?

/Michelle

2009-09-29 @ 08:03:48
URL: http://miogavric.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha jaa man måste ha massa bra filmer!! :)

Vi ska nog också köpa en Astrid Lindgren-box :)

Ja det var helt sjukt med fyrhjulingen, den har stått orörd sen han köpte den och då har den stått på parkeringsplatsen vid gamla lägenheten, och det området är så mkt värre än bollstanäs.. Och så nu vågar som själa den utanför dörrn!? :S



Tack Michelle! :)

Jag är i vecka 19+6 på dag 140 så hälften har äntligen gått nu :D

2009-09-29 @ 12:53:51
URL: http://soophiiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0