Dålig start..

Imorse var jag jätte duktig och satt i skolbänken 10 i 8 och var beredd att börja labba.
När klockan blir 8 säger läraren "nu ska jag kontrollera att alla gjort förberedelseuppgiften" FAN tänker jag för den har jag ju inte gjort vilket innebär att jag inte får labba.
Så då hade jag gått upp tidigt, ut i kylan och SKRAPAT RUTORNA helt i onödan!! Jag kunde istället ha åkt till skolan 1 och haft en jätte lång sovmorgon! :) Men det som stör mig mest är att jag hade för mig att det var en förberedelse på den här labben så jag finkammade fysikhemsidan igår kväll i jakt på uppgiften men det fanns ingen. Så nu är det bara att gå till skolan och labba imorgon istället mellan 1 och 3 i en annan labbgrupp.. Så det blir till att labba själv och skriva en egen rapport.. Men det ska väl gå bra och jag har ju faktist ingen annan att skylla på än mig själv :P

Jag blev väldigt mycket gladare när jag skulle logga in på blogg.se och såg att "The Hills" börjar ikväll!!
Ja gott folk jag är en tönt men jag gillare!! :D

Hatar     Älskar!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

yeah the hills :D

2009-10-03 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0