Tråk

Idag har jag kört min första tenta.. Men det visste jag redan innan :P
Jag har även jagat bilbarnstol till Annas sötnos Tilma.
Dom skulle hälsat på imorgon men nu smsade Anna och sa att det inte funkade nå bra :( Tråk!!!
Vi får ses efter jul istället :P hehe

Såhär fin blev bilen idag :)

Så morgondagen ska jag nog ägna åt städning och plugg istället.. otroligt spännande va?
Hösten kan väl inte bli mycket gråare nu va? :P

Tror jag har upptäckt en fuktskada i vårat badrum också så jag måste ringa och felanmäla det. Hoppas det är fukt så vi får ett nytt badrum!! Vore skönt att ha det iordning innan bebis kommer :D
Man hamnar verkligen i en djungel när man ska ha barn.. Saker som ska läsas på, inhandlas osv..
Ska man vaccinera sig eller inte är väl den stora frågan just nu? Ska fråga om det när jag ringer och byter barnmorska imorgon. Hoppas verkligen att jag får byta till Monika om hon jobbar kvar, annars tipsade Stefans syster om en tjej som skulle vara bra, men hennes namn har jag glömt bort redan :P

Jaja.. Nu ska jag plugga lite bebis innan jag lägger mig :) Jag lyckas alltid fastna i någon intressant läsning och glömmer klockan :D

God natt!


Kommentarer
Postat av: anna

Åhh hade du fixat barnstol, nu känner jag mej dum =(

Men vi får ta det nån dag då richard kan hämta mej. Han jobbar i nynäshamn varje dag den här veckan så de blir både väldigt sent och långt för honom att åka ända till väsby när han slutat.

It sucks!

Hoppas det går bra att plugga idag, vi hörs sen pusss

2009-10-21 @ 11:02:47
URL: http://anna-alltochingenting.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0