Tjockis..

Nu har jag fått en riiiiktigt dålig vana..
Jag har börjat älska Billys pan pizza!! Nu kommer jag bli en riktig tjockis :P hehe
Eller så får jag frossa och börja motionera ordentligt. Fast jag vet ju hur det brukar sluta med mina träningsplaner :D

Imorgon blir det tvättstugan från 7 (!) på morgonen, sen shoppa på clas ohlsson och fika med Angelica. Mys!
Sen fortsätta röja här hemma.. Kändes verkligen tungt att börja städa idag men när jag såg resultatet blev jag riktigt motiverad :) Det kommer bli så underbart när vår lilla lägenhet börjar se ut som ett hem igen!
Idag har vi ställt våra byråer på rätt plats vilket vi inte kunnat göra då barnrummet har varit fyllt med kartonger. Imorgon ska jag dammsuga, skura och damma och sen börja packa upp lådorna. :)

På kvällen ska vi till Christine och Julle och göra dem fina i håret. Eller jag ska göra dom fina och Stefan ska vara barnvakt så länge :P Ska bli kul att experimentera lite med Christines hår, vi ska nog kunan göra något fint! :D

Nu blir det lite pizza och tv innan jag sover! :)

Så äckligt gott :P


Kommentarer
Postat av: angelica

mums :D

2009-10-22 @ 13:00:49
Postat av: mia michelles mamma

Grattis Stefan och Fia kul att ni ska få en liten plutt Hoppas du mår bra Fia

kram

2009-10-26 @ 18:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0