Sjukling :(

Ni som följer Sannas blogg vet säkert att hon var på Obs! och gjorde kap häromdan..
Hon ringde mig och sa skynda dig dig och köp en babysitter för 49 kr!!
Så jag var där i onsdags och shoppade som en galning!
Kom hem med hur mkt böcker som helst, täcken, lakan, babysitter, handdukar..
Helt galet!! Det var ju 75% på nedsatta priset på hela nedervåningen så det var bara att plocka..
Dessvärre såg jag igår när jag visade mamma och Stefan mina kap att jag hade fått 2 babytäcken istället för 1 baby- och 1 barntäcke så idag på vägen hem från skolan ska jag svänga in och byta tänkte jag.

Igår vaknade jag sjuk och är fortfarande dålig.. Har så jäkla ont i halsen och är febrig till och från.
Verkligen heeelt fel dagar att vara sjuk för både igår och idag har jag labb i skolan och dom måste man vara med på för att få godkänt i kurserna.. BLÄ!!

Den här helgen ska jag bara mysa under täcket med Stefan till massa Disneyfilmer (de kom igår :D) och med massa god mat och te!
Mysigt!


Kommentarer
Postat av: sanna

va e de för fel på spagetti med köttfärsås?? supergott ju!

2009-10-04 @ 00:20:35
URL: http://sanini.blogg.se/
Postat av: Angelica

krya på dig!

2009-10-05 @ 09:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0