MVC

Idag var det dags för besök hos BM. Vi fick äntligen höra knodds hjärtljud, det var helt otroligt..
Kan fortfarande inte förstå att vi ska bli föräldrar! :)

Knodd visar verkligen att h*n blir förbannad när någon kommer och stör, direkt när hon satte manicken mot min mage började h*n sparka. Ett fotbollsproffs kanske? :D
Vi mätte magen också och den var 22 cm.. Alla säger hela tiden att allt är perfekt så jag antar att det är det :P Men vad vet jag.. :)

Jag tycker min mage bara växer och växer och det känns som om jag kommer explodera innan det är dags för knodd att titta fram!
Jag börjar bli så trött på min förkylning som aldrig släpper, jag trodde jag började bli frisk igår så vaknade jag imorse och var sämre. Och nu börjar halsen göra ont igen!!
Ska nog ta och göra en kopp te innan jag sover.. Har verkligen inte tid att vara hemma från skolan nu.. Men men jag får väl gå om det här året efter allting :P

Kom på att jag inte har laddat upp bilderna från UL vi va på förra fredagen så jag tänkte ladda upp några idag :)

Vår efterlängtade bebis :D
Det är helt sjukt att bebisen redan är så utvecklad! Nu ska det ju i princip bara gå upp en massa i vikt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0