Invigning på BigBaby

Igår var jag och Stefan på BigBaby, måste säga att jag blev riktigt besviken! Det var mycket mindre än jag hade föreställt mig och de hade inte så mycket saker heller.. De hade lite öppningserbjudanden men inget att hurra för direkt. Vi köpte en skötväska och tre bodys i alla fall :P
Dom hade ett bra erbjudande på babyskydd men det passade inte vår vagn så det sög.. Och det vi ville klämma och känna på hittade dom ingenstans, var väl någon som stulit det. :)
Sen åkte vi till stinsen så jag fick prova lite jackor, har bestämt mig för att köpa en billig begagnad i år så jag var och testade vilken storlek jag skulle ha. Tror jag har hittat några intressanta! :)
På kvällen blev vi bjudna på middag hos Christine och Julle för att sen vara barnvakt tillsammans med Ulf när de gick ut och åt och gick på bio. Joel är ett sånt charmtroll så jag dör!! Han lämnade mig inte ifred en sekund, han klättrade på mig, matade mig, använde mig som ryggstöd och sen satt han och myste hos mig innan han la sig. Gullunge!! :D

Idag har jag haft huvudvärk hela dagen så Stefan har masserat mig i timmar :P
Jag klippte och färgade honom också så nu är han fiiin!
Nu är han ute på äventyr med grabbarna och jag sitter hemma och måste plugga :( It sucks!
Men men.. Tenta på tisdag och sen är jag ledig typ hela veckan :D Skönt!

Sitter och äter isglass :P Jag har blivit en riktig junkie :D
Har börjat titta lite på sjukhus nu, man måste ju tydligen välja sånt också.. Tror jag ska söka till BB Stockholm, känns skönt att veta att jag får vara ensam på rummet och att Stefan får sova kvar, det ska ju vara vår tid tillsammans som en lite familj! :) Känns tryggt att det ligger på danderyds sjukhus också om något skulle hända..
Måste ringa MVC på måndag också och säga att jag vill byta BM, vi klickade verkligen inte och Stefan hatade henne tydligen.. Ska se om Monica jobbar kvar där, hon är ju så gullig! Då har jag en bra ursäkt till varför jag vill byta också :P Bara att säga att jag gått hos henne tidigare :D Känns lite dumt att bara säga att jag vill byta...
Jajja.. I-landsproblem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0