Hemma igen

Det blev en tripp till Magnus landställe i Sala igår ändå :)
Killarna tittade på skräck och eftersom jag är livrädd för skräck hade jag med mig dator och hörlurar och tittade på egna filmer :D Jag såg The proposal, The ugly truth och My sisters keeper (allt för min syster). The proposal var skitbra :D Den vad så bra att jag såg den idag igen med Stefan :P My sisters keeper var ännu bättre, en film alla måste se! Så himla fin.. Måste ha varit svårt att göra en film om ett så tungt ämne utan att göra tittarna deppiga.. Men dom hade lyckats. Så alla, titta på den! När jag tittade på The ugly truth så var jag samtidigt halvt inne i skräckfilmen som gick i bakgrunden så jag måste nog se om den...

Idag brände vi hemåt vid halv ett för att hinna hem till matchen, vi mellanlandade hemma och dumpade våra saker och promenixade till Magnus föräldrar för att titta på guldmatchen. Grattis alla aikare! Det var ett välförtjänt guld efter 11 år, trots att de spelade en riktigt risig första halvlek.

Efter matchen fortsatte promenaden till mamma som bjöd på middag, helstekt rostbiff och potatisgratäng. Mums!
Tack mamma för att du utfodrar oss :D

Konstaterade när vi skulle gå hem från mamma att jag nog inte kommer kunna klä på mig och gå till skolan utan Stefan snart. Min mage börjar bli så stor att jag knappt får på mig skorna längre.. Vet inte hur jag ska klara mig i vinter. Har by the way köpt jätte sköna vinterskor nu :D Det är typ 5 år sen jag köpte vinterskor sist för jag hittar aldrig några jag tycker om. Men i år blev det uggliknande skor, dom var så mysiga! :D Köpte tom två par skor men ska lämna tillbaka ett par, sulan var jätte låg och jag insåg direkt när jag gick ur butiken att man inte kan gå i snö i dom så dom får åka tillbaka till butiken i veckan! :)

Liten mag-update också.

V. 14 16/8  V. 25 30/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0