Gummistövlar?

Imorse var vi på MVC på besök, det visade sig att Stefan kände vår BM sen tidigare.
Han hade simmat med hennes son i typ 10 år.. Vi är nöjda och glada att vi bytte! :) 
Vi passade även på att vaccinera oss när vi var där, hon tyckte att om jag skulle vaccinera mig kunde Stefan lika gärna också få göra det där :P Magen mätte idag 24 cm, exakt det mått den "ska" ha vid 25 fullgångna veckor vilket var igår. Hjärtat pendlade mellan 154 och 156 slag/minuten och gick upp när skrutt hörde oss prata. Folk blir mer och mer säkra på att det är en tjej eftersom det tjejer som brukar ligga över 150. Vi valde även sjukhus och jag fick min journal utskriven så jag kan skicka den till BB Stockholm när jag söker dit. Hoppas vi får en plats där, det vore så skönt. :)

Nu har jag precis kommit hem från skolan, vi hade bara en lektion idag men den var inne i stan.
Jag tror helt seriöst att folk tappar bort sina körkort när det blir dåligt väder ute. Alla sniglar fram i 90 på motorvägen. Det är inte ens så blött att man får vattenplaning! Det är väl det att man inte ser så bra och då vill man inte ligga så nära den som är framför, men om alla fortsatte köra 110 ändå så skulle man ju kunna hålla avstånd utan att snigla!

Jag börjar bli förvirrad nu, vad brukar jag ha för skor på mig när det är sånt här väder? Jag kan ju inte ha mina nya vinterskor eftersom dom kommer bli fula när det är såhär blött ute. Är det dags att gå tillbaka till lekisåldern och införskaffa ett par gummistövlar kanske?

Såna här kanske skulle vara något? :)


Kommentarer
Postat av: anna

tihi, tilma låg alltid under 150, runt 140 jämt! Tror du får en grabb jag =)

Måste oxå köpa gummisar, suck...dock inte såna med klack, känns lite opraktiskt ;)

Puss

2009-11-06 @ 18:03:15
URL: http://anna-alltochingenting.blogspot.com/
Postat av: Fia

Jag låg också jätte lågt så alla trodde jag skulle vara en pojke :) Jag har ingen aning om vad det blir, ingen känsla alls faktiskt.. :P Hehe neej jag ska nog inte heller köpa såna där men dom va lite roliga tyckte jag :D

2009-11-06 @ 22:03:28
URL: http://soophiiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0