...

Idag har Karro varit och hälsat på :D Jätte kul för vi har inte setts på typ ett år!! Måste ses oftare :)

Igår när vi var på K-rauta hade de slut på våra bänkskivor och skulle inte ta in dem igen så vi körde vidare till Bromma och där hade de några kvar :) Så nu har vi en bänkskiva på den nya delen i köket och massor med färdig kapade skivor till resten av köket. Ska bli så skönt när allt kommer på plats! Vi hoppas Peter är mer anträffbar nästa vecka och kommer hit och hjälper oss.. :P
Jag började sy till bebis igår också. Tror det kommer bli madrassöverdrag :P

Jag bestämde mig för ett tag sen att vi ska ha vita möbler i sovrummen (vi har nu mörkbruna) så jag köpte en burk med vit sprayfärg när vi va i kista häromdagen och nu har vi precis sprayat våra nattduksbord. De blev mycket bättre än jag trodde! :D Jag trodde vi skulle få spraya typ 100 ggr innan det blev vitt men ett lager till räcker tror jag. :) En burk räckte till att grunda båda nattduksborden så det kommer typ gå åt drygt 10 burkar till allt tror jag. Men det är det värt! Det är billigare än att köpa nytt och jag vill ju ha våra möbler men i vitt så jag är jätte nöjd :D

Nu ska Il Poste få ett besök för jag kände att min lilla skatt KRÄVDE en pizza till middag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0