Julafton! :D

Idag har varit en bra dag men jag har svårt att förstå att julafton är slut :P
Barnen fick som vanligt SJUKT mycket julklappar! Vi satt och öppnade i 2 timmar!
Vi fick lite smått och gott till knodd, akupressur-ring, pengar och bilder på Becca och Isaac.
Stefan fick kläder, en biokväll, en radiostyrd bil, en laptopkylare och en termos.
Jag fick en liten skortstensfri spis, ett halsband, en spikmatta och en tomte.
Stefan spelade tomte och när han läste god jul Fia och Stefan på ett paket så snurrade Joel 2 varv och letade efter honom. Någon sa genast att Stefan är på toa så ge den till Fia istället. När tomten hade gått sprang Joel och letade efter Stefan på båda toaletterna utan att hitta honom. Sen helt plötsligt så ropar Stefan från toan och säger att han är inlåst och Joel blev helt förvirrad. Så himla söt!! :D

I måndags var jag äntligen och hälsade på Sanna, Andres och Vanessa. Vilken sötnos!
Anna och Tilma var också där och på kvällen kom även Richard in och hälsade på.
Tilma är ett sånt charmtroll, hon satt brevid mig och lekte med mitt halsband och tvingade mig att smaka på hennes finger :) Jag börjar inse mer och mer att det börjar bli roligt med barn när dom är några månader. När de är spädbarn händer det ju liksom inte så mycket :P hehe

I onsdags var jag i stan med mamma och Sanna och handlade klapp till Stefan och var på Prisxtra i norrtull, älskar den affären :D Köpte 2 fina änglar på "Små Vackra Ting Outlet" som vi ska ha i barnrummet.
Köpte en klapp till Rayan på Prisxtra också, dom har så himla mycket kul där.
Om ni har vägarna förbi och ändå ska shoppa mat så gå in och fynda! :D

Igår var vi på MVC-besök igen. Magen växer som den ska och hjärtljudet var mellan 136 och typ 154. Det var något nytt men helt normalt det också :) Jag har nu gått upp ca 11 kg.. Tycker det räcker nu :P
Jag fick en tid till läkaren också eftersom jag har börjat ha väldigt ont i magen, typ som om jag skulle ha ont i blindtarmen fast på vänster sida :P Det gör skit ont ibland och när jag går och det gör ont så viker sig benet. Det brukar gå över när jag har gått ett tag men är jäkligt jobbigt ändå. Hon funderade på om jag har fått bråck eftersom hon tyckte jag var lite svullen men nu har jag börjat ha ont på andra sidan också och tror det är något som sitter i kläm bara.

Nu ska jag lägga mig och imorgon ska vi sova uuuut! Ska bli så mysigt att ligga och gosa hela morgonen :D
Sen är det upp och städa som gäller för på eftermiddagen kommer Stefans syster med familj för att hälsa på och bli fina i håret.



God Jul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0