Ett hål i bukväggen? :O

Igår var jag hos läkaren.. Det visade sig att jag har en svaghet i bukväggen, därför jag har ont när jag går.
Det var alltså inget bråck men kunde bli, då skulle jag bara trycka tillbaka knölen!? Och går inte det ska jag åka till sjukhuset. Men jag behöver inte ta det lugnt i alla fall :D Jag skulle göra det jag kände för..
Var rädd att jag skulle bli tvingad till sängvila :P
Efter läkaren begav jag mig till Arbetsförmedlningen för att "friskanmäla" mig.. Och vilka möter jag då om inte pappa och Rayan :D Så efter Af åkte jag tillbaka till centrum och fikade med pappa. Sen åkte vi till jysk och jag köpte bäddmadrass, badrumsmatta, fleeceplädar och ett lammskinn till bebben :D
Jag åt middag hos mamma och slocknade sen på hennes säng med kissen i typ 2 timmar. Välbehövlig sömn eftersom jag bara sov 4 timmar på natten. 

Idag har jag träffat Karro och Kattis, lika trevligt som alltid! :D
Jag och Kattis fick oss ett gott skratt när vi tittade på mina gamla barnkläder :P
Mycket vi kommer använda till knodd faktist.
På eftermiddan körde jag och mamma mormor och morfar till arlanda och sen åkte vi vidare till märsta för att handla. Hade tänkt gå och kika på en nyårsblåsa men det hans inte med då vi handlade för långsamt :P

Nu ligger Stefan brevid mig i soffan och snarkar så jag ska försöka få med mig honom upp till sängen istället. Lång dag framför oss imorgon! Jag ska hinna gå på systemet och hitta en klänning innan affärerna stänger..
Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0